reklama

O bezradných princoch...

Som zmätený, smutný a bezradný... Taký bude aj tento článok...

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu


Kurt práve dospieval Where did you sleep last night, a ja neviem čo robiť.


Naozaj nie. "Nemusíš mi rozumieť, len ma miluj" toto mi bolo povedanékedysi dávno. Vtedy som to nedokázal. Slepá viera nie je moja silnástránka.

Ale teraz, teraz som si naozaj myslel že to zvládnem, že napriekvšetkým tajnostiam a veciam ktoré nechápem, že s tým dokážemexistovať... Alebo aspoň udržať zvedavosť na uzde. Kvôli Tebe.

Možno by som to aj zvládol, nepotrebujem Ti rozumieť, mám Ťa rád takúaká si, so všetkým čo máš a nemáš. Ale potrebujem vedieť, na čom som,čo sa odo mňa očakáva, potrebujem vedieť čo odo mňa chceš počuť, čo mámspraviť. Nemôžem, naozaj nie, vydržať takto na hrane v stave totálnejneistoty a bezradnosti, nenávidiac sa za svoju neschopnosť povedaťčokoľvek dôležité a pozerať sa pritom do Tvojich očí.

Nevyznám sa v Tebe, neviem ako mám brať veci ktoré sa stali, dávnejšie, včera, dnes.
Pomôž mi, možno pomôžeš aj sebe, vidím že sa tiež s niečím trápiš a bezmocnosť ma ničí viac ako bezradnosť.

Môj smutný playlist sa blíži ku koncu, a my?

Dušan Polák

Dušan Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Keď ju riešiš, nie je čo milovať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlapi v akciiFotoMe, myself and ITaké iné...SúkromnéNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu