reklama

Underwater: Evolution

Stalo sa to toto leto..zmenil som sa..z lovca materiálneho sa stal lovec digitálny.. (alebo, naši kúpili podvodné púzdro na foťák...)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Presne tak. Kým doteraz to bolo väčšinou o tom čo z dna vytiahnem, túto dovolenku sa začala honba za dobrými zábermi...dodám len že ryby sú najhoršie modelky s akými som doteraz pracoval, asi ani motýle nie sú také vrtošivé:o) Naopak hviezdice sú úžasné, bola radosť s nimi spolupracovať.

Niektoré vyzerajú akoby sa nezmestili do záberu, priznám sa, je to moja chyba..nejako som si nevedel poradiť s vlnkami..ale ja sa zlepším, sľubujem:)

Enjoy..

Začneme, ako inak, na začiatku:

Toto sú kŕdle maličkých rybiek, niekedy naozaj veľké, keď ste medzi ne vplávali,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Kŕdel
Kŕdel 

boli ste akoby v tuneli, takto:

Prúd rybiek
Prúd rybiek 

Ďalší rozšírený druh boli tieto, s vidličkovým chvostom:)

Vidlochvosty
Vidlochvosty 

Tieto rybky som objavil náhodou, pod tmavým útesom, musel som fotiť s bleskom, veľmi potešené tým neboli..

ryby pod útesom
ryby pod útesom 

Kto nájde rybku tu?

Hľadaj ma!
Hľadaj ma! 

Posledná neprispôsobivá modelka:

Idylka
Idylka 


Prejdeme k viacnožcom, konkrétne hviezdiciam (sú to nohy, nie?): Táto bola na spodnej strane útesu, opäť s bleskom..

Hviezdica
Hviezdica 

Bez blesku, iná modelka:

Hviezdica
Hviezdica 

Prírodné maskovanie:

Mimikry
Mimikry 


Táto bola čudná, videl som iba jediný exemplár:

Exotika
Exotika 

Záverom tvory s najväčším počtom nôh:

Pripadal som si ako paparazzi, pretože táto fotka je s objektívom strčeným až v krabej obývačke:

Paparazzi
Paparazzi 

Druhý bol už o dosť zhovievavejší, dalo by sa povedať, že pózoval:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Krab
Krab 

Nadnes všetko, tešte sa na kvetinky a pár zdokumentovaných výletov:o)

Dušan Polák

Dušan Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Keď ju riešiš, nie je čo milovať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlapi v akciiFotoMe, myself and ITaké iné...SúkromnéNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu