reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dušan Polák

Dušan Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Keď ju riešiš, nie je čo milovať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlapi v akciiFotoMe, myself and ITaké iné...SúkromnéNezaraditeľné

reklama

Súkromné

O bezradných princoch...

Dušan Polák

O bezradných princoch...

Som zmätený, smutný a bezradný... Taký bude aj tento článok...

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 466x
Všetko naj!!

Dušan Polák

Všetko naj!!

Čo som to sakra urobil? Prvá myšlienka mu prebehla hlavou, zanechávajúc za sebou nesmiernu bolesť. Takto nejak asi vyzerá zrážka s metrom, aspoň myslím. Kýbel v Metre určite. Otočil sa na druhú stranu. Chyba. Telo, zničené ľahšou otravou alkoholom, sa síce otočilo, ale žalúdok a hlava značne zaostávali.. Ježišikriste, ja si nič nepamätám. Začal panikáriť. Okrem dvoch alebo troch krátkych útržkov si nepamätal vôbec nič. Odpoveď na otázku neprichádzala. Zato sa však vynorila iná, tentokrát aj s odpoveďou, ktorá bola dosť desivá. Prečo som to urobil? Kvôli žiarlivosti. Kvôli najväčšej sprostosti, najhlúpejšiemu dôvodu na svete.

  • 7. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 5
Musíme len umrieť

Dušan Polák

Musíme len umrieť

Moje obľúbené slová, ktoré som používal až donedávna pri každom „musíš!”, či už bolo od učiteľov, rodičov alebo hocikoho iného. Tak nejak to súvisí s mojím pohľadom na svet. Viackrát som bol totiž obvinený z toho, že som pesimista. Uprednosťujem skôr označenie skeptický realista, ale čo už, je to názor väčšiny, tak ho musím rešpektovať.

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 755x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu