reklama

Boys don't cry.

Ale hovno..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Ďalší posraný deň. Veď v pohode, takých bolo, aj bude.

Len keby sa to všetko nedrbalo naraz. Ale asi u mňa platí iba keď už, tak poriadne. Nebudem písať čo všetko sa dialo, dokopy som nebol skoro celý deň doma, doobeda sme mali dva zápasy, takže som tam zohrieval lavičku, a poobede som bol oslavovať bratrancovu osemnástku v kruhu rodiny...
No ale k veci.. Po príchode domov hurikán Kyrill vo voľnej interpretácii mojej maminky, len tak, pre totálne triviálnosti... Aj to by som ešte zniesol, veď to nebolo po prvýkrát. Tíško som trpel v obývačke a snažil sa byť čo najmenej na rane, čo sa mi dosť nedarilo...ono, dôvod sa vždy nájde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále pohoda, teda, v rámci možností. (inak povedané, v našej rodine obyčajný stav) Začal som už ale pomaly mať nutkanie niekam vypadnúť.. niekam ďaleko, blízko, skrátka hocikam, len nech nemusím byť doma a čakať kedy zase prídem na radu a odserem si to.
Našťastie sa uvoľnil comp, tak som sa tešil, že mi zdvihneš náladu.. Máš ale červenú kvetinku... Nevadí. Teda vadí, ale čo narobím. Začínal som už však tušiť, že toto nebude len jeden z tých "bežných" nahovno dní. Nutkanie vypadnúť prerástlo do obrovskej túžby, znásobenej faktom, že vonku prší. Milujem dážď, ale veď to vieš. Sám vonku v tme a daždi, to presne zapadalo do mojej nálady. Ale zostávam, volím pohodlnejšie a mierové riešenie. Čo by človek neurobil pre pokoj v rodine (a pre vyhnutie sa výsluchu, kt. by nevyhnutne nasledoval po vznesení požiadavky tohoto typu..).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno by to ale dopadlo lepšie ako takto. Ako som už spomínal, dôvod sa vždy nájde. Ten je však teraz nepodstatný. Ide o nadpis. Predstavte si nenávisť v jej najčistejšej podobe, koncentrovanú na hranicu možností, zbieranú od rána, vypustenú v možno minútovej smršti. Zo značnej časti plnú nepravdivých obvinení, ktoré ale zasadzujú neúprosné rany. V podstate aj na to si človek zvykne, ale...

Pamätáte si tú scénu z Harryho Pottera jedna? (či už s filmu, alebo z knižky) Keď si Harry v chatrči do prachu nakreslí narodeninovú tortu a hovorí si sám pre seba, "Happy Birthday Harry"?
(mám ich síce až zajtra, ale za tie tri hodiny sa sotva niečo zmení...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teda všetko najlepšie, Dušan...

Dušan Polák

Dušan Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Keď ju riešiš, nie je čo milovať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlapi v akciiFotoMe, myself and ITaké iné...SúkromnéNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu