reklama

Vianoce..

Sviatky radosti a pokoja.. Ešte niekto dodajte že lásky a začnem sa nepríčetne rehotať, fakt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

 Radosť a pokoj ležia ušliapané pred vchodom do hypermarketov, utlačené v MHD a zadusené reklamnými letákmi.

 Treba ich nájsť v rodinnom kruhu? Fakt vtipné. Tam kde bývam, vládne nálada ako v koncetračnom tábore. Totálna diktatúra. Kto chce prežiť, musí držať hubu. Kto má iný názor, môže sa zbaliť a odísť, nech sa páči. Všetkým sa uľaví. Pomaly to už viem naspamäť. Ešteže mater veľa číta a má bohatú slovnú zásobu, inak by to už asi fakt bolo dosť stereotypné. Takto ma vždy niečim prekvapí, aj keď, pri 20*365 + necelých 9 mesiacoch repríz už poznám scenár naspamäť. Repliky sa však obmieňajú, a tak má každý nový deň svoj zmysel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A čo sa týka lásky, tej materinskej mám toľko, koľko len potrebujem..aj pochopenia a podpory. Moji rodičia ma vždy podržia a stoja za mnou. Ehm...veď to je úplná fantazmagória...akurát hľadám voľný podnájom, takže ak by niekto o niečom vedel, ozvite sa, mojej materi sa konečne uľaví, keď odtiaľto vypadnem. Aspoň pre ňu konečne budem mať darček, ktorému sa poteší.

 Mám kurz predčasného dospievania za sebou. Skladá sa z viacerých prednášok, no niektoré som vynechal, takže je zo mňa hybrid. Nakoľko prednášky o tom, aký som otravný, bezvýznamný, nemám žiadne právo rozhodovať, že som nič v živote nedokázal, a že to čo teraz zažívam môže byť ešte horšie, stačí len povedať, boli všetky povinné, v tejto oblasti som vzdelaný dokonale..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Čo sa týka citového života, a jedinej skutočnej lásky v tomto príbehu, mám značné rezervy. Napriek tomu sa snažím čo najrýchlejšie dohnať zmeškané, no nejde to bez chýb a zaváhaní. Sú situácie, v ktorých neviem, ako sa zachovať, no nikdy nerobím to, čo ma vtedy napadne ako najvhodnejšie východisko, s úmyslom zraniť Ťa. Prepáč.

 Prepáč mi aj to, že Ťa moja matka nemá rada, to, že sa rozhodla mi spraviť zo života peklo len preto, aby som sa Ťa vzdal. Nevzdám. Nech robí čokoľvek, a to je veľmi vynachádzavá, môžete mi veriť.

Idú tie Vianoce. Vôbec sa na ne neteším, pretože nebudem môcť byť s osobou, ktorú milujem, nebude môcť prísť ku nám, a nebudeme sa môcť vzájomne potešiť darčekmi. Namiesto toho sa budeme ukrývať a báť sa každého tieňa, a čakať na to, kedy budeme môcť byť pod nejakou zámienkou spolu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vy ostatní, užívajte si sviatky, a spomeňte si občas na to, že aj Vaše deti majú svoje sny. Ak ste sa tu niekde našli, prípadne to správanie schvaľujete, vedzte, že Vaše deti tie sny mali, a teraz sú z nich malí dospelí, cynickí a sarkastický. A možno sa raz prebudíte a zistíte, že sú preč.

Že sú preč a nechcú, tak ako nechcem ja, aby ste vedeli čo s nimi je. Nechcú aby ste vedeli o ich svadbe, ani o tom, že ste umreli. A nebudú chcieť, aby ste prišli na pohreb. Jediné, čo s nimi budete mať odvtedy spoločné, bude priezvisko. A aj to sa dá zmeniť.

Tak teda šťastné a veselé.

Milujem Ťa Lucka.

Dušan Polák

Dušan Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Keď ju riešiš, nie je čo milovať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlapi v akciiFotoMe, myself and ITaké iné...SúkromnéNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu